5+1 ok, amiért jó a babás jóga a mamának


  1. Post-Pregnancy-Exercise-Safe-Ways-to-Workout-after-BabyTartásjavítás, hátizom erősítés

    A várandósság majd a kisbabánkkal való foglalkozás jelentősen igénybeveszi a hátizmokat. A várandósság alatt sokan küzdenek a derékfájással, a szoptatás és a baba emelgetése pedig inkább a lapocka közti a váll és a csuklyás izokat veszi igénybe. Az Anyukáknál gyakori előreeső vállak is ennek a jelei. A jógagyakorlatokkal erősítjük a házitmokat, nyújtjuk, nyitjuk a vállat és a váll területén az izmokat, ami nagyon fontos ebben az időszakban.

  2. Core-izom erősítés

    A várandósság a hasizmokat is nagyon megnyújtja. Sokakmak nem is a lerakódott felesleg, hanm “csak” a gyenge hasizom miatt áll ki még jóval a szülés után is a hasa. Jógagyakorlatokkal ezt a területet is nagyon hatékonyan lehet erősíteni. Nem csak a hasizmot, hanem az egész törzs tartóizomzatát.

  3. Gátizom erősítés

    A jógagyakorlatok során nagy hangsúlyt fektetünk a teljes tüdős jógalégzésre, és a bandhákra, más néven izomzárakra, melyek edzésével a szintén a terhesség során erősen igénybe vett gátizomzat regenerációját segítjük elő.

  4. Fogyás

    A jógagyakorlatok nagyon intenzívent hatnak az anyagcserére, elősígítik a méregtelenítést, ezáltal sokaknál jól beindítják a fogyást. Ez eslősorban a hot (fűtött teremben tartott) óráinkra igaz.

  5. Relaxáció, kikapcsolódás

    A jóga amellett, hogy intenzíven megdolgoztat, a hosszú és elnyújtott légzés segítségével lassítja a pulzust, nyugtatja az elmét, oldja a stresszt.
    És nem utolsó sorban, ha elmegyünk jógázni, kizökkenünk egy kicsit a hétköznapokból, találkozunk új emberekkel, akár más anyukákkal, és babákkal.

  6. +1 Jó Neked, jó a Babádnak

    Ami Neked jó, az jó a Babádnak is, és fordítva. Akár egyedül, akár együtt jöttök el feltöltődni, mindenképpen jól jártok! 🙂

Én olyan babás jógaórával várulak, ahol a ahngsúly a Te jógagyakorlásodon van, miközben csemetéd a többiekkel játszik (vagy éppen gyepálja őket 🙂 ), de ha van lehetőséged megszökni otthonról, és egyedül eljönni jógázni, akkor egy jógaóra után garantáltan újjászületve és feltöltődve térhetsz haza. Nem jógáztál még? Nem vagy hajlékony? Ezek nem kifogások, sőt! Ilyen esetekben van a legnagyobb szükséged a jógára!

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.